Jesienna depresja? Skąd!

Jesień to czas, gdy wielu z nas, dopada depresje. Za oknem robi się coraz chłodniej i ponuro. Musimy zapomnieć o ciepłych i długich wieczorach, które można było spędzać na powietrzu. Wraz z pojawianiem się chłodów, marzymy o tym, by wejść pod koc z kubkiem gorącej herbaty. Taka bierność nie jest jednak dobra.

http://www.natura.zdrowieapteka.pl/paraprotex.html

Dobry suplement diety

Mówi się, że nie ma złej pogody, jest tylko złe ubranie. Coś w tym jest – jesienią można wciąż uprawiać sport! Bieganie czy rower to dobry pomysł, podobnie jak długie spacery. Należy pamiętać by zakładać ciepłe buty, okrywać plecy oraz nerki i w razie opadów mieć przy sobie kurtkę czy płaszcz przeciwdeszczowy. Regularny wysiłek fizyczny na pewno nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie – możemy się poczuć dużo lepiej. Sport poprawia bowiem i kondycję oraz tężyznę fizyczną, ale i wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Jeśli czujemy, że nasza odporność jesienią spada – weźmy dobry suplement diety (http://www.natura.zdrowieapteka.pl/arginine-plus.html), który pomoże nam uzupełnić poziom witamin i minerałów. Nie należy jendak przesadzać – każdy suplement (nawet http://www.natura.zdrowieapteka.pl/arginine-plus.html) może jedynie wspomóc, lecz nie zastąpi zdrowej diety. Należy pamiętać o tym i wcinać owoce oraz warzywa. Jesienią wieczory robią się coraz dłuższe – jeśli już siedzimy w domu, nie pozwólmy na nudę – znajdźmy sobie pasję (może przetwory na zimę), wykonujmy coś ręcznie (prezenty na Boże Narodzenie? Grunt nie zapaść się w kanapę na całą jesień i zimę i zapaść w niedźwiedzi sen…

Dołącz do dyskusji