Najskuteczniejsze ćwiczenia na większą pupę

Marzysz, aby Twoja pupa była zgrabna i seksowna? To możliwe! Wystarczy, że zastosujesz skuteczne ćwiczenia na większą pupę i będziesz je wykonywać regularnie, a już wkrótce zobaczysz oszałamiające efekty. A zatem, do dzieła!

Unoszenie miednicy w leżeniu tyłem – połóż się na macie na plecach, ręce wyciągnij wzdłuż tułowia. Ugnij nogi w biodrach i kolanach, a stopy ułóż o kilkanaście centymetrów od siebie. Teraz unieś wysoko pupę tak, aby ciało, od kolan po barki, tworzyło prostą linię. Następnie napnij tył ud, pośladki i mięśnie korpusu, dzięki czemu zapobiegniesz opadaniu bioder. Zatrzymaj się na chwilę w bezruchu i powoli wróć do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenia na większy tyłek – jedno ćwiczenie w wielu wariantach

1. Zanim uniesiesz swoje biodra, całymi stopami (a nie tylko nie piętami) naciśnij ciężarem ciała na podłoże. Twoje stopy inicjują ruch ku górze.
2. Kiedy Twoje biodra znajdą się już w górze, napnij wszystkie mięśnie, które biorą udział w tym, aby utrzymać taką pozycję. W tym momencie Twój korpus, uda i pośladki powinny być twarde jak głaz.
3. Weź głęboki wdech, a podczas unoszenia bioder, wypuszczaj powietrze.
4. Wariant na jedną nogę – podczas unoszenia bioder, wyprostuj jedną nogę. Dla utrzymania równowagi, będziesz musiała zaangażować więcej włókien mięśniowych. W połowie serii dokonaj zmiany nogi.
5. Wariant z obciążeniem – połóż na brzuchu miękki corebag i staraj się wykonać ćwiczenie dokładnie tak samo, jak w podstawowym wymiarze. Dzięki obciążeniu efekty będą znacznie większe i szybciej osiągniesz wymarzony efekt.

Pamiętaj, że żadne ćwiczenia na tyłek nie przyniosą pożądanych rezultatów, jeśli nie będziesz ich wykonywać regularnie. Dobrym sposobem jest półgodzinny trening co drugi dzień. Przed przystąpieniem do docelowych ćwiczeń niezbędna jest ogólnorozwojowa rozgrzewka, która zwiększy Twoją wydajność i ustrzeże Cię przed nieprzyjemnościami, jakie wynikają z przeciążeń. Taka rozgrzewka powinna trwać około 10-15 minut. Powodzenia!

Dołącz do dyskusji