Jak schudnąć z wewnętrznej strony ud – najlepsze ćwiczenia

Twoim problemem są masywne uda, które ocierają się o siebie podczas chodzenia? Zastanawiasz się, jak schudnąć z wewnętrznej strony ud? Musisz wiedzieć, że redukcja wybranej partii ciała wymaga zmian i regularnych ćwiczeń. Zmiana nie jest jednak niemożliwa! Zobacz ćwiczenia na uda wewnętrzne i dowiedz się, jak osiągnąć cel możliwie szybko i skutecznie.

Najlepsze ćwiczenia na wewnętrzną część ud

Regularne treningi są podstawą, jeśli zależy ci na efektach powinnaś ćwiczyć 3 razy w tygodniu. W pozostałe dni również warto uwzględnić w programie dnia aktywność, np. uprawiać jogging lub pójść na basen. Przejdźmy jednak do treningu skierowanego na wewnętrzną stronę ud. Trening powinien obejmować różnego rodzaju przysiady, a więc przysiady pełne, przysiady do kąta prostego w kolanie, przysiady sumo, przysiady z unoszeniem kolan, wypady w tył, wypady w przód, przysiady z wyskokiem, wznoszenie nóg w podporze, wznoszenie ugiętej nogi. Wiele gotowych treningów na wewnętrzną część można znaleźć na YouTube. Takie treningi przygotowały najbardziej znane polskie osobistości fitnessu, takie jak Ewa Chodakowska. Możesz również wybrać się na siłownie lub do trenera personalnego. Treningi w domu połączone z odpowiednią dietą również powinny jednak przynieść pozytywny rezultat.

Dieta na wewnętrzną część ud

Dieta redukcyjna powinna obejmować pięć posiłków spożywanych w odstępach 3-godzinnych. Posiłki powinny być lekkie, a do każdego z nich należy dołączyć porcję warzyw lub owoców. Należy unikać produktów wysoko przetworzonych i zawierających tłuszcze trans (chipsy, fast foody), ponieważ właśnie one odpowiadają za odkładanie się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha i ud. Nie można zapomnieć o odpowiednim nawodnieniu. Zamiast kalorycznych soków (litr soku pomarańczowego to nawet 450 kalorii!) wybieraj wodę mineralną – gazowaną lub nie. Pamiętaj, że tylko systematyczność i cierpliwość mogą doprowadzić cię do celu. Zrezygnuj z popularnych cheat meali i zacznij żyć zdrowo każdego dnia. Już po miesiącu zauważysz pierwsze efekty.

Dołącz do dyskusji