Zajmujesz się profesjonalnym masażem? To świetnie! Przygotowałem dla Ciebie dekalog, którego powinieneś przestrzegać. Jeśli będziesz to robić, obiecuję, że Twoi klienci będą bardziej zadowoleni i z chęcią powrócą na kolejne masaże. To jak, gotowy?
1. Gdy przyjdzie do Ciebie klient, podejdź do niego z uśmiechem i przywitaj się. Okaż mu sympatię i szacunek.
2. Zapytaj pacjenta o ostatnie urazy i przebyte zabiegi. Wysłuchaj go i rozwiej wszelkie wątpliwości.
3. Bądź miły – okaż troskę osobie, która przyszła do Ciebie na masaż.
4. Rób wszystko, aby pacjent wiedział, że ma do czynienia z prawdziwym profesjonalistą. Niech wie, że zrobisz wszystko, aby rozwiązać jego problemy i ulżyć mu w bólu.
5. Pocieszaj pacjenta. Staraj się, aby nie czuł się u Ciebie nieswojo.
6. Wkładaj w masaż całe swoje serce i zdobytą wiedzę. Zrób, co powinieneś, aby pomóc pacjentowi.
7. Miej zawsze świetny humor. Jeśli masz nie najlepszy dzień – nie okazuj tego pacjentowi. On nie musi o tym wiedzieć.
8. Spraw, aby każdy z pacjentów czuł się wyjątkowo i mógł Ci zaufać.
9. W momencie gdy pacjent wchodzi do Twojego gabinetu – jesteś za niego odpowiedzialny. Pamiętaj o tym!
10. Traktuj pacjenta tak, jak sam chciałbyś być traktowany, gdybyś znalazł się na jego miejscu.
Teraz przyznaj się – czy któregoś z wymienionych punktów nie stosowałeś w swoim gabinecie? Jeśli tak, koniecznie to zmień, a uwierz, że wyjdzie Ci to na dobre! Pacjenci nie tylko będą zadowoleni ze współpracy z Tobą, ale także chętniej będą do Ciebie powracać! Jeśli przestrzegasz innych zasad – napisz o nich w komentarzu. Chętnie się z nimi zapoznam!
Rady zaczerpnięte ze szkoły masażu Akademia Masażu Karuna.