Sposoby na wzmocnienie relacji z klientem dla dietetyków i trenerów

Sposobów na wzmocnienie relacji z klientem jest wiele. Dietetycy i trenerzy muszą szczególnie dbać o relacje, ponieważ to na nich opiera się cała działalność – bez zaufania Kubki z nadrukiem przeżywają właśnie swój renesans. Swoje szerokie zastosowanie znalazły także w branży reklamowej, gdzie są chętnie wykorzystywane jako jeden z elementów prowadzonej kampanii. Ceramika użytkowa, bo właśnie do takiej zaliczane są kubki, filiżanki tudzież szklanki są niezwykle praktyczne. Działają motywująco na klienta, przez co są tak skutecznym nośnikiem reklamy umacniającym więź klienta z firmą. Ciekawe jest to, że występują w różnych kolorach, kształtach, mają zróżnicowaną pojemność i stosunkowo dużą powierzchnię, którą można wykorzystać właśnie na reklamę. Szeroki asortyment sprawia, że kubki można spersonalizować względem potrzeb konkretnej grupy klientów i to chyba właśnie jest fenomen ceramiki użytkowej jako reklamy. Kubków najlepiej jest szukać w internecie. Wiele sklepów oferuje nadruk na kubkach – taki, jaki życzy sobie klient. Może być to logo lub napis. Warto pytać o promocje i rabaty przy dużych zamówieniach. W znanych serwisach takich jak http://www.opengift.pl/kubki-reklamowe,c-61.html obowiązuje zasada: im więcej zamawiasz, tym mniej płacisz za sztukę.

 Jak nasi klienci odbiorą upominek w postaci kubka reklamowego?

Mechanizm działania kubka, jako reklamy opiera się przede wszystkim na wzbudzeniu w kliencie zaufania. To jest jeden z podstawowych elementów budowania świadomości marki i zwykle jest odbierany bardzo pozytywnie. Podstawowy atut to użyteczność i praktyczność zastosowania a przecież każdy chciałby dostać zupełnie za darmo coś, co będzie można wykorzystać w codziennym życiu. Klient powinien podświadomie czuć się zobowiązany do korzystania z usług oferowanych przez reklamowaną na nośniku firmy (do tego dążą kampanie reklamowe, których to gadżety promocyjne są jednym z podstawowych elementów).

kurs-instruktora-siłowni

 

Programy lojalnościowe, konkursy, nagrody – to właśnie jest dzisiejsza reklama, bez której żadna firma nie jest w stanie wybić się ponad konkurencję. Odpowiedź na pytanie czy kubek z nadrukiem to dobry pomysł na upominek dla klienta małej, jednoosobowej działalności jest jednoznaczna i twierdząca. Niezależnie od tego czy reklamowana firma ma zasięg lokalny, czy też ogólnopolski takie drobne elementy są niezbędne i z pewnością zostaną odebrane pozytywnie a klient doceni starania firmy, od której dostał upominek.

Dołącz do dyskusji