Top 8 ćwiczeń na pośladki

Zgrabne pośladki to marzenie każdej kobiety. Szczególnie wraz ze zbliżającym się sezonem letnim kobiety częściej myślą o pracowaniu nad swoją sylwetką. Wybór odpowiednich ćwiczeń z pewnością pomoże osiągnąć idealny efekt. Oto lista najlepszych ćwiczeń na zgrabne pośladki.

1. Wypady w bok. Stojąc w rozkroku, należy ugiąć nogi i robić wypady jedną nogą w bok, cały czas mając ugięte kolana. Najlepiej wykonywać po 10 wypadów na jedną i drugą nogę.

2. Kółka nogami. Należy usiąść na podłodze, oprzeć się na przedramionach, unieść nogi, napiąć uda i wykonywać nogami okrążenia w prawa i lewą stronę.

3. Unoszenie nóg. Leżąc na podłodze na brzuchu, trzeba unosić wyprostowane nogi, napinając pośladki – taka pozycję najlepiej utrzymać około 5 sekund.

4. Głębokie wykroki chodzone. Z pozycji stojącej przechodzimy do wykroku, gdzie jedna noga zostaje ugięta pod kątem prostym.

5. Unoszenie bioder w pozycji leżącej. Leżąc na ziemi plecami, należy unosić biodra do góry. Można stosować różne kombinacje, np. z prostowaniem nogi w kolanie, unoszeniem nogi do góry.

6. Unoszenie nóg w klęku podpartym. Można wykonywać różne kombinacje, np. unosić zgiętą nogę, unosić nogę wyprostowaną, unoszenie nogi w bok, unoszenie nogi i ręki jednocześnie.

7. Półprzysiady. Trzeba zachować wyprostowane plecy, uda muszą być równolegle do podłoża, a ciężar ciała powinien opierać się na piętach.

8. Odwodzenie biodra leżąc bokiem. Leżąc na boku z głową opartą na przedramieniu, należy unosić nogę aż mocno napną się mięśnie pośladków.

Dołącz do dyskusji